2012/02/11



Blogg.se appen har krånglat de senaste dagarna så har inte kunnat blogga (har inget internet hos mamma) men nu är jag hos pappa så nu kan jag blogga hur mycket jag vill!

Dagen idag har inte varit intressant at all. Jag har bara legat i soffan och tittat på några avsnitt av stylisterna. Kvällen kommer tråkigt nog fortsätta i samma spår. Att bara vara hemma i myskläder, ligga framför tv:n och slappa kan vara underbart ibland! Men när man verkligen inte har lust att vara ensam och sega så är det helt värdelöst. Hade gjort mycket för att någon av mina fina vänner skulle kommit hit och spenderat kvällen med mig!

Men man får göra det bästa av det, jag har myst till det med en stoor godispåse och cocacola.

Hoppas ni får en fin kväll! Puss!



Namn:


E-postadress: (publiceras ej)


URL/Bloggadress:


Kommentar:

Kom ihåg mig?
RSS 2.0


Ladda ner en gratisdesign på